Gyuro’s Weblog

November 26, 2016

ПОДКАНА КЪМ ГЛАВНАТА ЮРИСТКОНСУЛТКА

Filed under: Uncategorized — gyuro @ 4:22 pm

Необходимостта от тази публична подкана произтича от факта, че гл. юристконкулт на столична община Юлиана Борисова Табакова квалифицира опитите ми за контакт с нея като упражняване на тормоз и не желае никакви контакти помежду ни. В добавка към това, г-жа Табакова отказва да направи каквото и да било за изясняване на финансовите ни отношения, а всеки мой опит за разрешаване или поне за изясняване на ситуацията, тя приключва с “изчакай още малко” и устни обещания да ми изплати неустойки, но рязко отказва да документираме финансовите й задължения към мен или да се споразумеем пред свидетели.

Финансовите задължения на г-жа Табакова към мен датират отпреди над година, когато тя настоятелно ме замоли за едномесечен заем заради временно прекратяване изплащането на заплатата й, а синът й не можеше да си намери работа. Тогава тя изрично ме увери, че ще ми върне парите на първа заплата до месец и ще добави към тях 100 лева за услугата, а аз й казах че няма нужда от 100-те лева и й услужих за месец без лихва заради приятелските ми отношения с нея и сина й. От тогава до момента тя неизбежно си намира здравословна причина и не ми е изплатила и лев нито от парите, с които съм й услужил, нито от обещаваните неустойки, въпреки десетките отлагания и най-категоричните й уверения, че ще ми се издължи в най-близко бъдеще. Фактически, броя на неизпълнените й обещания за издължаване е ограничен единствено и само от броя на контактите ми с нея, които неизбежно се свеждат единствено до “изчакай още малко” и обещания за нови неустойки, упорито отказвайки да даде поне гаранции за изпълняването им. Според мен тя е човек, в който няма и следа от навик или умение да изпълнява добросъвестно поети задължения или ангажименти.

Подканвам г-жа Табакова, ако отново не разполага с възможност да ми се издължи до един месец, да си уредим документално взаимоотношенията и ще оставя тази подкана публично достояние докато това не бъде постигнато между мен и нея. Защото няма как да приема, че ако мнението на обществеността за делата й не е от значение за нея, моето лично мнение за тях или за нея може да бъде каквато и да било гаранция за нейната коректност.

За да дам на г-жа Табакова възможност да се споразумеем публично, отварям временно блога си за нейните коментари, но моля блогърите, които се възхищават на всички онези, които са способни на всякакви лъжи, преструвки и измами за да измъкнат пари от някого, да не коментират в блога ми, защото ехидствата и злорадствата им няма да бъдат допускани в блога ми. Същото се отнася и до онези познати от блога, които поне за мен отдавна са доказали, че водещият им принцип е “Крадецът вика: “дръжте крадеца”” и непоколебимо го възприемат за връх на човешките способности и социални умения или ключ към постигането на индивидуални или колективни цели. Коментарите на такива ще трия без предупреждение или обяснение, за да не им давам възможност да манифестират тук наглостта, безочието и нелепите си претенции. Няма да допускам коментарите и на онези блогъри, които от липса на работа или от скука, са доказано готови да носят вода от 999 дерета, защото това отклонява вниманието от темата или служи на онези, за които вече споменах, а аз не желая това. …
D
D
Нагоре

Гласувай:
17
0

Прочелите постинга прочетоха и:
Моите най-искрени съболезнования!
Перо от ангел
Изнесе ли се Русия от Сирия? Край на спе…

Следващ постинг
Предишен постинг

ПОКЛОН ПРЕД ЖЕРТВИТЕ НА АНТИФАШИЗМА (с български субтитри)
НЕ Е ЛИ ГЕНИАЛНО, А?
Коментари
1. vencivaleri1951 – Съвет:
24.05.2015 20:18
Ако нямаш разпис/ писмено потвърдено задължение/ или свидетел, /а над определена сума единствено запис важи/ то сасвото и да ти говориме и пишеме е без никакво значение съгласно ГПК-и да образуват дело , ще го загубиш защото е твоята дума срещу нейната.

Мисля, че имаш известен шанс ако се обърнеш към кмета на Софийска община цащото за разлика от компанията към която принадлежи изглежда приличен човек. Поговори човешки с нея, обясни и , че са ти необходими тези пари и бъди сигурен, че успееш ли да я убедищ в правотата си госпожа юристконсула ще те търси под дърво и камък да ти се издължи. Бил съм свидетел не един път как административен шеф решава междуличностни напрежения /а и сам съм решавал/ за отрицателно време.
Истина е , че други времена бяха, но мисля че и в твоя случай може да сработи. Успех!
цитирай

2. vmir – Благодаря.
25.05.2015 04:03
Мисля по въпроса. Вече втори път ми казват: “Всички в общината са като нея” и дори мен ме засягат такива обобщения, камо ли шефът на тези хора, подведени под общ знаменател с толкова некоректен човек.
цитирай

3. vishnichka – Блог ли има тук, търсачката нищо не ми даде…
25.05.2015 11:53
Преди много години ме набутаха с доста марки. Такова интелигентно момиче, рисуваше, пееше и свиреше на китара, знаеше езици, учеше на няколко места, обаче такава история ми спретна, че аз не само бях напълно дискретна, ами сама предложих да дам още, а после се оказа, че така за година е преминала през всичките приятелки от нашата женска групичка… после се запиля из чужбините, все пак роднините й ни върнаха парите, след време и в лв, а покупателната им стойност беше доста спаднала … и човек като пострада така, спира да дава. Аз и не взимам заеми, дано не ми се налага и в бъдеще…
100 лева са от сумите, които се прежалват, а и едва ли имаш свидетели, в случая ми се струва, че отстояваш принципа.
Хубав ден!:)
цитирай

4. vmir – 3. vishnichka,
25.05.2015 13:17
Парите, които й дадох не са 100 лева, а са доста повече. И аз като теб ги дадох замаян от изкуство. Услужих й най-вече заради сина й, защото той ми взе акъла с изумителната детайлност на картините, които сам рисува по негов оригинален метод и ми стана жал, че такъв талант гладува в момента, защото и двамата едновременно бяха останали без приходи, а тя твърдеше, че проблема е само докато си получи заплатата, за което има съдебно решение. (И – не съм се изживявал като меценат, защото нищо не разбирам от картини, но от гледна точка на графичния дизайн, той беше постигнал наистина впечатляваща детайлност.) Отначало даже я успокоявах да не се притеснява (не подозирах какви чудеса ме очакват) и не исках дори 100-те лева добавка към парите си, които тя ми обещаваше като месечна лихва за уговорения месец. Всъщност, сина й изчезна някъде по провинцията още след като й дадох парите. После започнах да питам за парите и това отприщи камара назидания и дори заплахи към мен и ме направи дотолкова лош, че тя ми каза, че предпочитала да ми върне парите с банков превод, за да си имала документ, за да не й ги искам след това пак. Разбира се, че не съм възразил против това, но тя явно само ме е провокирала, защото досега не е пожелала да ми приведе или върне дори лев – въпреки крайно извънредните злощастия, които ме връхлетяха впоследствие и крещящите нужди от пари, които не съм скрил от нея – фатална автомобилна катастрофа на баща ми, спешна операция на съпругата ми, тежко боледуване и преливане около 10 банки кръв на майка ми и това не е всичко, но реакцията на тази жена беше толкова неописуемо ненормална, че направо не е за разправяне…

Приятен ден и на теб!

p.s. Извинявай, че говоря за тези 100 лева, които са много по-малко от онези, които съм й дал, но как да ги подмина, след като тя очевидно смята, че повтарянето на такива обещания, които не съм искал, й дават “правото” да си отлага задълженията и обещанията до безкрайност?
цитирай

5. vishnichka – Да, извини ме, вчера съм се заблудила, понеже тях ги споменаваш,
25.05.2015 18:28
наистина са те сполетели големи неприятности и имаш моите съболезнования, съчувствия! Понякога бедите се струпват като торнадо върху главата на човек, че му иде да се предаде. Вярвам обаче, че ти точно ще намериш силите да се справиш с всичко, а дано те споходи и късмет да си върнеш и парите! Пожелавам ти го…
цитирай

6. vmir – Благодаря,
26.05.2015 08:02
познаваме се от доста години и би трябвало да знаеш, че не се предавам лесно. С този постинг едва ли ще си върна парите, но реших важен проблем и това се вижда от факта, че госпожата не смее да потвърди обещанията си публично, което доказва, че не е имала намерение да ми връща нищо. А това е важно, защото тя се опита да ми измъкне и много повече пари, които ако имах възможност, можеше също да й осигуря тогава. Как се нарича такова нещо на юридически език съм й казвал, а и тя би трябвало да знае, защото е юрист.

Премахвам модерацията, за да се чувства напълно свободна да коментира (предупредил съм я, че ще я подканя публично да потвърди обещанията си), но троловете и феновете на измами ще трия, макар и не веднага.

Хубав ден!
цитирай

7. slavimirgenchev1953 – Отказът й е вид
26.05.2015 08:23
самопризнание. В противен случай би се обънала към органите и би те обвинила в оказване на тормоз. Гузна е. Добре е, че поставяш въпроса публично. Стискам ти палци. Но не разбирам как така е останала без средства и откога е на тази позиция.
цитирай

8. vmir – 7. slavimirgenchev1953, Благодаря!
26.05.2015 09:17
slavimirgenchev1953 написа:
самопризнание. В противен случай би се обънала към органите и би те обвинила в оказване на тормоз. Гузна е. Добре е, че поставяш въпроса публично. Стискам ти палци. Но не разбирам как така е останала без средства и откога е на тази позиция.

Подробности за личните й дела не знам достатъчно много, а и не е разумно да говоря засега. Живеем в един жилищен комплекс. Ходил съм в тях точно три пъти в качеството на майстор – един път да поправя готварска печка, втория – душ и третия – автоматична пералня. И трите пъти съм показал и обяснил всичко на сина й, за да може в бъдеще да се справи сам без чужда помощ. За парите настойчиво твърдеше, че са само краткосрочен проблем, веднъж ме викаше на шопинг-терапия да си купувала дрешки, но аз отказах и я вкарах в магазин за дрехи втора употреба и й казах, че първо трябва да си оправи положението и после да си позволява глезотии. Дни след като й дадох парите забелязах, че тя ме провокира за скандал и прекратих офлайн контактите си с нея, а тя онлайн без всякакъв повод (не беше изтекъл едномесечния срок на заема) ми заяви, че няма да ме завлече. Извинявай, ще се въздържа от останалите подробности.

цитирай

9. vmir – 7. slavimirgenchev1953,
26.05.2015 14:49
Пак извинявай, основателно питаш, но понеже съм се убедил, че тази жена е изключително повратлива във версиите си, предпочитам тя сама да даде обясненията за положението си, защото моите обяснения няма как да й харесат. Ако не го направи сама, аз ще го направя в отделен постинг, защото последните “забрани”, които тя ми наложи последния петък са не само връх на безочието и адски грозна версия за мотивите ми, но и напълно измамна версия, че съм й дал парите, заради домогвания до нея. Какви ти домогвания, буквално на следващия ден след като й дадох парите, на случаен медицински преглед ми откриха прогресивно увреждане на очния нерв с перспектива пълна загуба на зрението и ме вкараха по спешност в болница, след което ми се наложиха скъпи изследвания, които претупах заради глупостта си да й дам парите си и останах с отложено лечение, което не съм подновил и до момента въпреки влошаването на зрението си. Независимо от това, изчаках търпеливо да изтече срока на уговорката ни, изчаках търпеливо и повече, а мародерката почна да се гаври с мен под претекст, че нямала вина за зрението ми. После дойдоха проблемите с опрерацията на съпругата ми, катастрофата на баща ми, кръвопреливанията на майка ми, абитуриентство и кандидатстудентстване на сина ми, предстоят семестриални такси и прочие, а идиотката в петък ми “забранява да стъпвам в дома й”, и “забравя”, че там не съм стъпвал, нито съм имал желание да стъпвам още отпреди да й дам парите…

Това е съвсем кратко казано, а подробностите около всичко това могат да служат като учебно помагало по наглост и гадост на всички, които се бият в гърдите колко печени мошеници са в увъртанията, измятанията и всички немислими за нормален човек мурафети по набеждаване на другите, за да заметат измамата си като изкарат виновен онзи, които е проявил добронамереност, толерантност, търпение и съпричастност. Опита се дори да ме плаши, че родителите й били ченгета. Ако знаех каква е кушелиада, нямаше да си направя труда да я заплюя даже, камо ли да й дам пари.
цитирай

10. bryunetsnakovalnia10 – Здравей, Вмир.
28.05.2015 08:11
Надявам се това, че се обръщам на “ти” да не е проблем.
Ще напиша две неща:

ПО ПРИНЦИП /за читателите ти/ – “услужих за месец без лихва заради приятелските ми отношения с нея и сина й.” казваш ти.
Според мен е грозно да говориш така за Приятел.
Да не говорим, че е нелогично да го изнасяш този си проблем във виртуалното пространство.
Особено така представен.
И особено при обстоятелствата, които си описал.
Въпросната г-жа така може да те завърти – че не само да не ти върне парите, а да й броиш още едни м/у 3 и 6 хиляди.

ДЕ ФАКТО /вече лично за теб/ – 0882/475-196
Търси Жоро – това съм аз.
Ще се чуем, ще се видим, ще поговорим, ще посетим въпросната г-жа.
Естествено не те задължавам да ме потърсиш – ти си решаваш.

Поздрави!
ж
цитирай

11. vmir – Здравей Брюнет с наковалня,
28.05.2015 11:29
Здравей Брюнет с наковалня,

В друг случай забележката ти за приятелството щеше да има смисъл, но смятам, че с предложението за съдействие се набутваш в същия филм, в който попаднах аз самия с намерение да помогна. Как си представяш среща с тази жена, след като тя ми е забранила категорично да контактувам с нея по какъвто и да било начин, без един път да ме е потърсила да ми каже какво става с парите, които ми дължи над година и която смята, че когато й съобщавам за злочестините, които ми се изсипаха на главата с молба за каквато и да било сума, не е намерила за нужно да ми върне и лев дори?

Какво приятелство е това, когато ти казва, че връхлетелите те внезапно злочестини и търсенето на пари около тях са си твой проблем, а за парите си от нея ще трябва да изчакаш заради неустойки, които щедро ти обещава отново и отново и отново? Нима вярваш, че ако бях чул поне един път думата “извинявай” или бях срещнал поне малко коректност, щях да пиша за случая тук? И да ти кажа защо са тези обещания за допълнителни пари, които за уговорения месец сам й отказах – за да си мълча и да не пиша в блога си, защото преди да й кажа, че ще се обърна публично към нея в блога си, тя беше още по-провокативна, скандална и безочлива.

Нима ти изглеждам толкова тъп, да не съм й предлагал всякакви форми на споразумение, включително среща с приятели, каквато преди няма и седмица за пореден път тя категорично ми отказа? А такова предложение за нея е “тормоз”, заради който тя ми забранява да контактувам с нея по никакъв начин. Следователно, с предложението си за среща само й даваш реален аргумент да ме съди за тормоз, и нищо полезно не може да произтече от това.

Няма как да напиша тук всички подробности, но за да ти дам някаква отправна мярка все пак, ще ти кажа, че според мен Блондинка с чук е същински ангел небесен в сравнение със съществото, за което си мислиш, че случайно е изпаднало в беда и трябва да му се помогне. Не прави моята грешка, жените са различни, но една малка част от тях с временни ангелски уверения и имитации на безпомощност преследват дяволски намерения и крият адска амбиция и злоба.

Поздрави!

цитирай

12. vmir – И още нещо:
28.05.2015 12:46
Когато в името на приятелството човек се е опитал да направи добро някому, но се окаже, че само е дал сили на злото, за какво приятелство може да става дума изобщо?
цитирай

13. bryunetsnakovalnia10 – Ха ха ха
28.05.2015 13:36
ТИ НАПРАВИ ДЕНЯ МИ!
С какво ли?!
Ще го запазя в тайна!
Но ще се смея дълго на това ти изречение.
ха ха ха

И още някой ще се смее – вярвам.

А сега сериоз:
Вмир,
дано не разкривам тайна, но ми звънна и звучиш интелигентен и сериозен Мъж.
Ще се убедя на срещата ни.
Аз те имам за такъв.
Не разваляй впечатлението, моля.
Написал си такива глупости в коментара си към мен, че просто съм изумен.
ИЗВИНИ МЕ, НО АЗ СЪМ ТАКЪВ – ДИРЕКТЕН!
И не ме карай да ти говоря за това, кои са глупостите ти.
Ще ти го кажа когато се видим

Не обиждай Жената, дори и да си го е заслужила.
Остави този прерогатив на мен, моля!
За тормоз тя не може да те съди.
Може да те съди за клевета!
Чл. 146 до 148.
А мен не може да ме докосне въобще, повярвай.

Нещо повече: Въпросът ти ще бъде разрешен.
Гарантирам.

Ж
цитирай

14. bryunetsnakovalnia10 – “И още нещо:”
28.05.2015 13:51
Деактивирай го този постинг, Вмир.
Послушай ме, моля.
Каквото повика, то се обади.
От тук нататък с постинга можеш само да си го вкараш.

ж

ПС: Нали знаеш приказката:
Не е зор да ти вкарат чадър в задника.
Зорът е да го отворят.
Така и в твоят случай:
Не е проблем да се вземат парите от длъжницата ти.
Проблемът е за нея – какво ще й коства.
цитирай

15. vmir – ДИРЕКТЕН ОТГОВОР – пишеш самонадеяно и несериозно.
28.05.2015 16:48
Предполагам, имаш предвид, че тя ще направи следната сметка: “Абе, я да му върна парите на тоя балък, за да го опровергая и после да имам основание да го осъдя за клевета”. Че това изобщо не доказва, че тя е имала намерение да ми връща парите без “стимул” да изскопчи още пари от мен, напротив – доказва, че за нея измамата и изкопчването на пари е отработен похват.

И какъв е смисъла тогава? Да се мами всеки, който се е опитал да направи нещо добро ли? Че тя вече го начена този номер миналата година – каза, че предпочитала да ми върне парите с банков превод, за да не й ги искам после отново. И аз нямах нищо против дори тази идотщина, защото тогава ми трябваха пари за спешна операция на съпругата ми. Да не продължавам как човек способен на такива неща може да използва после документа с който ми е привел пари, нали се сещаш, че става история без край? Но тя не ми върна и лев.

Така въртим в омагьосан кръг.
Горе съм го написал, ще го повторя – ако няма възможност да ми се издължи сега или до месец, да ми даде надлежно заверен документ за задълженията си към мен, и ще сваля постинга не само тук, но и от другите места, където съм го постнал. Макар, че документ пари не връща, но поне няма да може повече да ме вкарва във филма, че защото веднъж съм й помогнал навреме, значи съм глупак, който може да бъде шантажиран или изнудван до безкрайност с голословни обещания за щедра отплата или заплахи, че ще плащам за помощта си. Достатъчно ми е, че го гледам в политиката това. Госпожата може от там да го е взела, защото е била заместник на партиен лидер.
цитирай

16. bryunetsnakovalnia10 – ДИРЕКТНА КОНСТАТАЦИЯ: Ти не си добре!
29.05.2015 07:33
/това е шега естествено, но…/
Вмире,
толкова си далеч от истината, приятелю, че наистина ме хвърляш в тъча.
И, ако пиша тук, а не на лични или да ти го кажа /а аз тогава ще ти кажа толкова други неща/ на срещата ни – то е, за да прочетат поне няколкото “доценти” и “професори”, които посещават блог.бг.

По първия ти пасаж: ОК! – Ще наблегна малко повече на нещо, което вече ти писах, че дано този път ти светне ламБата.
Ей това: “Може да те съди за клевета! Чл. 146 до 148.”
Го променям на: “Тя ВЕЧЕ може да те съди за клевета! Чл. 146 до 148.”
Мисли бре, човеко, мисли.
Казах ти го преди, а сега самият ти даваш /постфактум/ аргументите да ти го повторя.
Ето ти ги /аргументите/: “да ми даде надлежно заверен документ за задълженията си към мен, и ще сваля постинга не само тук, но и от другите места, където съм го постнал.”
И не говоря /дори когато в аванс ти го говорех/ за това да СВАЛИШ НЕ САМО ПОСТИНГА, А ВСИЧКО ОТ ВСЯКЪДЕ! Говоря за първата част от това ти изречение.

И продължавам без да цитирам нещо, което написа:
Тя НЯМА ДА ТИ ВЪРНЕ ДЪЛЖИМИТЕ, ЗА ДА… – Тя ще те осъди така, и освен тях /дължимите/ – ти ще й платиш и едни 4 хил. още. Защото обикновено съдиите са склонни и отсъждат средното от визираното в Закона.
Сега разбра ли или да го кажа директно, че дори тя да е най-захлупения юрист – да го разбере и тя и, ако не й е светнало вече и е такава, каквато я описваш – да те направи за смях пред самия тебе си?!

СВАЛИ ВСИЧКО ОТ ВСЯКЪДЕ БРЕ, МЪЖКИ!
Казах ти – парите ще ти ги върне!
Послушай ме – МОЛЯ!

ж

ПС: Прибрах се от нощна…
Имам малко работа, след това ще дремна 2-3 часа и ще ти звънна.
Ти дотогава /за N-ти път ти го казвам/ СВАЛИ МАТЕРИАЛИТЕ СИ ОТВСЯКЪДЕ!
цитирай

17. vmir – Благодаря за съвета,
29.05.2015 09:58
Ще махна постингите по случая отвсякъде, НО СЛЕД като госпожата или ми върне парите, или ми даде нотариално заверен документ със задълженията си към мен, включващи и неустойките, които ми обещава. Дотогава ще й предоставя възможността да ме съди за клевета, но да си помисли добре преди това, за да не остане изненадана както сега е изненадана, че най-накрая съм изпълнил обещанието си в случай на допълнителна лъжа и възпрепятстване на споразумяването ни да се обърна публично към нея.

На мен също никак не ми е приятно да държа тези постинги в нета след като не съм си пестил усилия и нерви, за да й помогна. Но няма да махна постингите, преди да ми е дала документа, защото нейното голословно “почакай още малко” ми е донесло единствено назиданията, поученията и заплахите й, и искам да знам колко дълго е нейното “малко”, щом месеци за нея е по-малко от “малко”, а реакцията й е толкова провокативна и безочлива, сякаш под “малко” се разбира поне години, или може би десетилетия.
цитирай

18. vmir – И да те предупредя да знаеш:
29.05.2015 12:04
“Ама защо ти е документ, нали разговаряш с мен? Аз съм коректен човек! Нито се каня да се крия, нито да напускам, нито да се преселвам, тук съм си и тук ще си остана!” – така учудено разговаря госпожата, и пресрочва първо седмица след седмица, после месец след месец, после тримесечия и накрая ако запиташ след поредния срок отговаря, че нямала никаква вина, защото не зависело от нея, следват назидания как можело да я питам, щом не зависело от нея и как можело така да злоупотребявам с добрината й и т.н., да не стигам до края, защото край няма, а само безкрайни чудения как може да я безспокоя…

Не се връзвай на подобен тон и уверения, защото досега няма случай да е изпълнила поет ангажимент поне пред мен, а владеенето на този маниер подсказва, че не само с мен разговаря по този начин.
цитирай

19. vmir – Тази жена се оказва уникален шантаж. Ходих в службата й.
03.06.2015 04:20
Сега ми заявява, да не я търся преди декември. И повтаря, че съм й упражнявал тормоз с писанията си – същото, с което ми остави единствената възможност да се обърна към нея публично, след като ми забрани да я безспокоя по мейла. А истината е, че от януари чак до юни не бях й писал нито по мейл, нито по какъвто и да било друг начин. А на мейла от януари ми отговаря, че съм изглеждал “кротък и сговорчив”, а мисленето ми било “паническо и хаотично”, в отговор на това, че я питах в мейла да не са я отвлекли и затворили някъде, че не ми отговаря и май ще се наложи да й отправя публично послание.

Потвърждава се което писах по-горе – че тази жена целенасочено увеличава сроковете на отлаганията си – първо с дни, след това седмици, месеци, тримесечия, сега ми каза шестмесечие. И това, че тя не иска да даде документ за вземане на парите доказва, че тя не е имала намерение да ги връща от самото начало. Горе писах, че съм й дал парите заради тогавашно приятелство и съседство, но спестих, че за това приятелство тя перфектно се постара да ме убеди, че среща същите проблеми като моите и гледа на тях точно като мен. И като събера в едно планомерното измъкване от задълженията с факта, че имаше вероятност да й стана клиент в службата и тя го знаеше от първия момент, започвам да проумявам защо точно от мен толкова фамилиарно, настоятелно, уверено и настъпателно искаше пари (добре, че не й дадох и другите, които искаше).

А по проблема, заради който е започнала “приятелската” й атака срещу мен трябва да взема решение, защото той не е лично мой, а засяга още доста хора, на които съм домоуправител. Май ще се наложи да отидем със заместник-домоуправителя и касиера на домсъвета при кметицата да й обясним, и без това и двамата знаят всичко още преди да й дам парите на домсъвета, които заради “приятелството” ми с нея, трябваше да погася лично.
цитирай

20. bryunetsnakovalnia10 – @ 19: Вмире, АМА ТИ СЕРИОЗНО ЛИ?!
03.06.2015 17:20
Наистина ли си написал този коментар /и то след срещата ни/ или аз нещо сънувам?!
Не може да е истина – явно сънувам.
цитирай

21. vmir – Не разбирам защо си толкова учуден.
03.06.2015 22:49
Нали ти казах, че имаме принципни различия. Освен това не познаваш човека и ситуацията, не знаеш, че тази жена е жив дявол, или поне се има за такава. Които са запознати със ситуацията ми казват, че тя просто си е поискала подкуп, като се е надявала, че ще й паднем в ръцете служебно. Мелодрамата на измъкването на парите също подкрепя тази версия. Театърът е бил пълен. Но тя е яхнала модерната политическа идеология, че с лъжа може да се постигне всичко. И е толкова примитивна и безотговорна, че не си дава сметка колко химерен е този начин за лично устройване, защото няма деяние без следи, а когато се съберат отвеждат до извършителя.

Не мога да кажа повече засега, затова не ме блъфирай и не ме провокирай, моля те.
цитирай

22. blondinkas4uk09 – Вмир,
06.06.2015 00:11
наистина много неприятно! Надявам се да имаш скоро някакво положително развитие по този случай.
цитирай

23. vmir – 22. blondinkas4uk09, Благодаря!
06.06.2015 06:53
Случая е и странен и поставя въпроса защо без сериозна причина един юрист предпочита пътя на острата и непреодолима конфронтация, от която път за връщане назад няма.

Никой от възможните отговори не е в нейна полза, а каква “полза” е да докаже, че аз съм изнудвач и терорист? Да залага юрист професията си на творението на собственото си въображение при наличието на безброй реални факти наоколо, меко казано, не е нормално не само за юрист.

Твърде малко хора биха се опитали да отрежат ръката на онзи, който е откликнал на призива им за помощ и им е подал ръка в тежък момент. Това го правят хората, при които нещата са фалшиви или измислени и това ги лишава от база за сравнение и собствена мярка за нещата.
цитирай

24. bryunetsnakovalnia10 – Здравей, Вмир.
06.06.2015 13:54
Говорихме и уточнихме повечето неща, но да изкажа мнението си по конкретния ти коментар.
/и повтарям, че го пиша тук, заради “професорите” и “доцентите” в блог.бг/

vmir написа:
Случая е и странен и поставя въпроса защо без сериозна причина един юрист предпочита пътя на острата и непреодолима конфронтация, от която път за връщане назад няма.
Той отговора ясен, но не мисля, че ти искаш да го чуеш.

vmir написа:
Никой от възможните отговори не е в нейна полза, а каква “полза” е да докаже, че аз съм изнудвач и терорист? Да залага юрист професията си на творението на собственото си въображение при наличието на безброй реални факти наоколо, меко казано, не е нормално не само за юрист.
Напротив. Отговорът е един с няколко негови лееки вариации.
Но 90% от тях са в нейна полза. Особено в светлината, че тези “безброй реални факти наоколо” са логични, но не релевантни.

vmir написа:
Твърде малко хора биха се опитали да отрежат ръката на онзи, който е откликнал на призива им за помощ и им е подал ръка в тежък момент. Това го правят хората, при които нещата са фалшиви или измислени и това ги лишава от база за сравнение и собствена мярка за нещата.
Отзад напред:
Напротив – именно те имат “собствена мярка”, която е друг въпроса дали е съпоставима с общоприетите.
Жената нито е фалшива – нито измислена. Просто те е хванала за балък. Без извинение – Истината боли, но това не означава, че трябва да се премълчава, защото става по-лошо.
И с това не съм съгласен – че малко хора биха опитали да отрежат ръката на помагащия. Защото хора много, но Човеци вече малко.
Освен това човек е егоист по природа и е естествена реакция на момента да защитава своите си интереси.
Е, въпросната няма интерес да ти връща парите.
И понеже не е “фалшива и измислена”, но е лъжлива и безотговорна, без чувство за Достойнство – затова се ръководи от този егоизъм.

И да поентя – аз не казвам, че съм прав и не налагам мнението си като меродавно. Просто го изказвам и то почива на факти.

ж
цитирай

25. feq – Ако от това ще ти олекне,…
06.06.2015 18:39
пий една студена вода, а на нея и сина й кажи: “Господ здраве да ви дава!”
(клетвите в този случай не са удачни…)
Фактите говорят, че добрите хора винаги страдат от добрините си, особено ако “външност уж красива, душевна грозота прикрива”.
За твое успокоение, не си единствен, който е измамен от използвачи – лъже приятели.
От години и аз чакам да ми върнат една солидна сума, която инфлацията тъй или иначе изяжда, но не би… Вече не се и надявам…
Живот и здраве, пари се печелят, НО доверие… руши се за минути…
Искам да ти напиша нещо позитивно за случая, но…
все пак – не позволявай този факт да обсебва мислите ти…
цитирай

26. vmir – 24. bryunetsnakovalnia10, Благодаря,
06.06.2015 18:57
Наистина оценявам мнението ти.
цитирай

27. vmir – 25. feq, Привет, Феичке,
06.06.2015 19:06
feq написа:
пий една студена вода, а на нея и сина й кажи: “Господ здраве да ви дава!”
(клетвите в този случай не са удачни…)
Фактите говорят, че добрите хора винаги страдат от добрините си, особено ако “външност уж красива, душевна грозота прикрива”.
За твое успокоение, не си единствен, който е измамен от използвачи – лъже приятели.
От години и аз чакам да ми върнат една солидна сума, която инфлацията тъй или иначе изяжда, но не би… Вече не се и надявам…
Живот и здраве, пари се печелят, НО доверие… руши се за минути…
Искам да ти напиша нещо позитивно за случая, но…
все пак – не позволявай този факт да обсебва мислите ти…

С теб винаги сме се разбирали с малко думи, а даже и без думи.
Напълно съм съгласен с теб, и мисля, че нямаш предвид да я прикривам, защото днес синът й вероятно е все още добър и честен младеж, но след подобен пример на майка си, нищо чудно да последва примерът й и в някакъв бъдещ момент да измами ако не моя син или твоята щерка, поне някой друг, или да намира балъци в такива като децата ни.

А има талант, защото на ръка е постигнал детайлност на картините си, каквато аз не мога да постигна в компютърния графичен дизайн. С негова техника, на която той няма желание да търси приложение. Защото е поставен в ролята на цигане, което дори не иска да ходи на училище, защото трябва да прави онова, което се налага от обстоятелствата и най-близкия пример. Нищо, че е завършил университет, защото хитрините на майка му го връщат в провинцията при баба му, където губи най-ценните си години за намиране на работа по специалността си и трупане на професионален опит.

Това е далеч по-важно отколкото дали някой щял да ме мисли за глупак или дребнав.

Поздрави!

March 23, 2016

ПОВТОРЕНИЕ НА ПОДКАНАТА ДО ГЛАВНАТА ЮРИСТКОНСУЛТКА

Filed under: Uncategorized — gyuro @ 5:29 am

Необходимостта от тази публична подкана произтича от факта, че гл. юристконкулт на столична община Юлиана Борисова Табакова квалифицира опитите ми за контакт с нея като упражняване на тормоз и не желае никакви контакти помежду ни. В добавка към това, г-жа Табакова отказва да направи каквото и да било за изясняване на финансовите ни отношения, а всеки мой опит за разрешаване или поне за изясняване на ситуацията, тя приключва с “изчакай още малко” и устни обещания да ми изплати неустойки, но рязко отказва да документираме финансовите й задължения към мен или да се споразумеем пред свидетели.

Финансовите задължения на г-жа Табакова към мен датират отпреди над година, когато тя настоятелно ме замоли за едномесечен заем заради временно прекратяване изплащането на заплатата й, а синът й не можеше да си намери работа. Тогава тя изрично ме увери, че ще ми върне парите  на първа заплата до месец и ще добави към тях 100 лева за услугата, а аз й казах че няма нужда от 100-те лева и й услужих за месец без лихва заради приятелските ми отношения с нея и сина й. От тогава до момента тя неизбежно си намира здравословна причина и не ми е изплатила и лев нито от парите, с които съм й услужил, нито от обещаваните неустойки, въпреки десетките отлагания и най-категоричните й уверения, че ще ми се издължи в най-близко бъдеще. Фактически, броя на неизпълнените й обещания за издължаване е ограничен единствено и само от броя на контактите ми с нея, които неизбежно се свеждат единствено до “изчакай още малко” и обещания за нови неустойки, упорито отказвайки да даде поне гаранции за изпълняването им. Според мен тя е човек, в който няма и следа от навик или умение да изпълнява добросъвестно поети задължения или ангажименти.

Подканвам г-жа Табакова, ако отново не разполага с възможност да ми се издължи до един месец, да си уредим документално взаимоотношенията и ще оставя тази подкана публично достояние докато това не бъде постигнато между мен и нея. Защото няма как да приема, че ако мнението на обществеността за делата й не е от значение за нея, моето лично мнение за тях или за нея може да бъде каквато и да било гаранция за нейната коректност.

За да дам на г-жа Табакова възможност да се споразумеем публично, отварям временно блога си за нейните коментари, но моля блогърите, които се възхищават на всички онези, които са способни на всякакви лъжи, преструвки и измами за да измъкнат пари от някого, да не коментират в блога ми, защото ехидствата и злорадствата им няма да бъдат допускани в блога ми. Същото се отнася и до онези познати от блога, които поне за мен отдавна са доказали, че водещият им принцип е “Крадецът вика: “дръжте крадеца”” и непоколебимо го възприемат за връх на човешките способности и социални умения или ключ към постигането на индивидуални или колективни цели. Коментарите на такива ще трия без предупреждение или обяснение, за да не им давам възможност да манифестират тук наглостта, безочието и нелепите си претенции. Няма да допускам коментарите и на онези блогъри, които от липса на работа или от скука, са доказано готови да носят вода от 999 дерета, защото това отклонява вниманието от темата или служи на онези, за които вече споменах, а аз не желая  това. …

Нагоре

 

Коментари

  1. vencivaleri1951 – Съвет:
    24.05.2015 20:18

Ако нямаш разпис/ писмено потвърдено задължение/ или свидетел, /а над определена сума единствено запис важи/ то сасвото и да ти говориме и пишеме е без никакво значение съгласно ГПК-и да образуват дело , ще го загубиш защото е твоята дума срещу нейната.

Мисля, че имаш известен шанс ако се обърнеш към кмета на Софийска община цащото за разлика от компанията към която принадлежи изглежда приличен човек. Поговори човешки с нея, обясни и , че са ти необходими тези пари и бъди сигурен, че успееш ли да я убедищ в правотата си госпожа юристконсула ще те търси под дърво и камък да ти се издължи. Бил съм свидетел не един път как административен шеф решава междуличностни напрежения /а и сам съм решавал/ за отрицателно време.
Истина е , че други времена бяха, но мисля че и в твоя случай може да сработи. Успех!

цитирай

  1. vmir – Благодаря.
    25.05.2015 04:03

Мисля по въпроса. Вече втори път ми казват: “Всички в общината са като нея” и дори мен ме засягат такива обобщения, камо ли шефът на тези хора, подведени под общ знаменател с толкова некоректен човек.

цитирай

  1. vishnichka – Блог ли има тук, търсачката нищо не ми даде…
    25.05.2015 11:53

Преди много години ме набутаха с доста марки. Такова интелигентно момиче, рисуваше, пееше и свиреше на китара, знаеше езици, учеше на няколко места, обаче такава история ми спретна, че аз не само бях напълно дискретна, ами сама предложих да дам още, а после се оказа, че така за година е преминала през всичките приятелки от нашата женска групичка… после се запиля из чужбините, все пак роднините й ни върнаха парите, след време и в лв, а покупателната им стойност беше доста спаднала … и човек като пострада така, спира да дава. Аз и не взимам заеми, дано не ми се налага и в бъдеще…
100 лева са от сумите, които се прежалват, а и едва ли имаш свидетели, в случая ми се струва, че отстояваш принципа.
Хубав ден!:)

цитирай

  1. vmir – 3. vishnichka,
    25.05.2015 13:17

Парите, които й дадох не са 100 лева, а са доста повече. И аз като теб ги дадох замаян от изкуство. Услужих й най-вече заради сина й, защото той ми взе акъла с изумителната детайлност на картините, които сам рисува по негов оригинален метод и ми стана жал, че такъв талант гладува в момента, защото и двамата едновременно бяха останали без приходи, а тя твърдеше, че проблема е само докато си получи заплатата, за което има съдебно решение. (И – не съм се изживявал като меценат, защото нищо не разбирам от картини, но от гледна точка на графичния дизайн, той беше постигнал наистина впечатляваща детайлност.) Отначало даже я успокоявах да не се притеснява (не подозирах какви чудеса ме очакват) и не исках дори 100-те лева добавка към парите си, които тя ми обещаваше като месечна лихва за уговорения месец. Всъщност, сина й изчезна някъде по провинцията още след като й дадох парите. После започнах да питам за парите и това отприщи камара назидания и дори заплахи към мен и ме направи дотолкова лош, че тя ми каза, че предпочитала да ми върне парите с банков превод, за да си имала документ, за да не й ги искам след това пак. Разбира се, че не съм възразил против това, но тя явно само ме е провокирала, защото досега не е пожелала да ми приведе или върне дори лев – въпреки крайно извънредните злощастия, които ме връхлетяха впоследствие и крещящите нужди от пари, които не съм скрил от нея – фатална автомобилна катастрофа на баща ми, спешна операция на съпругата ми, тежко боледуване и преливане около 10 банки кръв на майка ми и това не е всичко, но реакцията на тази жена беше толкова неописуемо ненормална, че направо не е за разправяне…

Приятен ден и на теб!

p.s. Извинявай, че говоря за тези 100 лева, които са много по-малко от онези, които съм й дал, но как да ги подмина, след като тя очевидно смята, че повтарянето на такива обещания, които не съм искал, й дават “правото” да си отлага задълженията и обещанията до безкрайност?

цитирай

  1. vishnichka – Да, извини ме, вчера съм се заблудила, понеже тях ги споменаваш,
    25.05.2015 18:28

наистина са те сполетели големи неприятности и имаш моите съболезнования, съчувствия! Понякога бедите се струпват като торнадо върху главата на човек, че му иде да се предаде. Вярвам обаче, че ти точно ще намериш силите да се справиш с всичко, а дано те споходи и късмет да си върнеш и парите! Пожелавам ти го…

цитирай

  1. vmir – Благодаря,
    26.05.2015 08:02

познаваме се от доста години и би трябвало да знаеш, че не се предавам лесно. С този постинг едва ли ще си върна парите, но реших важен проблем и това се вижда от факта, че госпожата не смее да потвърди обещанията си публично, което доказва, че не е имала намерение да ми връща нищо. А това е важно, защото тя се опита да ми измъкне и много повече пари, които ако имах възможност, можеше също да й осигуря тогава. Как се нарича такова нещо на юридически език съм й казвал, а и тя би трябвало да знае, защото е юрист.

Премахвам модерацията, за да се чувства напълно свободна да коментира (предупредил съм я, че ще я подканя публично да потвърди обещанията си), но троловете и феновете на измами ще трия, макар и не веднага.

Хубав ден!

цитирай

  1. slavimirgenchev1953 – Отказът й е вид
    26.05.2015 08:23

самопризнание. В противен случай би се обънала към органите и би те обвинила в оказване на тормоз. Гузна е. Добре е, че поставяш въпроса публично. Стискам ти палци. Но не разбирам как така е останала без средства и откога е на тази позиция.

цитирай

  1. vmir – 7. slavimirgenchev1953, Благодаря!
    26.05.2015 09:17

slavimirgenchev1953 написа:

самопризнание. В противен случай би се обънала към органите и би те обвинила в оказване на тормоз. Гузна е. Добре е, че поставяш въпроса публично. Стискам ти палци. Но не разбирам как така е останала без средства и откога е на тази позиция.

Подробности за личните й дела не знам достатъчно много, а и не е разумно да говоря засега. Живеем в един жилищен комплекс. Ходил съм в тях точно три пъти в качеството на майстор – един път да поправя готварска печка, втория – душ и третия – автоматична пералня. И трите пъти съм показал и обяснил всичко на сина й, за да може в бъдеще да се справи сам без чужда помощ. За парите настойчиво твърдеше, че са само краткосрочен проблем, веднъж ме викаше на шопинг-терапия да си купувала дрешки, но аз отказах и я вкарах в магазин за дрехи втора употреба и й казах, че първо трябва да си оправи положението и после да си позволява глезотии. Дни след като й дадох парите забелязах, че тя ме провокира за скандал и прекратих офлайн контактите си с нея, а тя онлайн без всякакъв повод (не беше изтекъл едномесечния срок на заема) ми заяви, че няма да ме завлече. Извинявай, ще се въздържа от останалите подробности.
цитирай

  1. vmir – 7. slavimirgenchev1953,
    26.05.2015 14:49

Пак извинявай, основателно питаш, но понеже съм се убедил, че тази жена е изключително повратлива във версиите си, предпочитам тя сама да даде обясненията за положението си, защото моите обяснения няма как да й харесат. Ако не го направи сама, аз ще го направя в отделен постинг, защото последните “забрани”, които тя ми наложи последния петък са не само връх на безочието и адски грозна версия за мотивите ми, но и напълно измамна версия, че съм й дал парите, заради домогвания до нея. Какви ти домогвания, буквално на следващия ден след като й дадох парите, на случаен медицински преглед ми откриха прогресивно увреждане на очния нерв с перспектива пълна загуба на зрението и ме вкараха по спешност в болница, след което ми се наложиха скъпи изследвания, които претупах заради глупостта си да й дам парите си и останах с отложено лечение, което не съм подновил и до момента въпреки влошаването на зрението си. Независимо от това, изчаках търпеливо да изтече срока на уговорката ни, изчаках търпеливо и повече, а мародерката почна да се гаври с мен под претекст, че нямала вина за зрението ми. После дойдоха проблемите с опрерацията на съпругата ми, катастрофата на баща ми, кръвопреливанията на майка ми, абитуриентство и кандидатстудентстване на сина ми, предстоят семестриални такси и прочие, а идиотката в петък ми “забранява да стъпвам в дома й”, и “забравя”, че там не съм стъпвал, нито съм имал желание да стъпвам още отпреди да й дам парите…

Това е съвсем кратко казано, а подробностите около всичко това могат да служат като учебно помагало по наглост и гадост на всички, които се бият в гърдите колко печени мошеници са в увъртанията, измятанията и всички немислими за нормален човек мурафети по набеждаване на другите, за да заметат измамата си като изкарат виновен онзи, които е проявил добронамереност, толерантност, търпение и съпричастност. Опита се дори да ме плаши, че родителите й били ченгета. Ако знаех каква е кушелиада, нямаше да си направя труда да я заплюя даже, камо ли да й дам пари.

цитирай

  1. bryunetsnakovalnia10 – Здравей, Вмир.
    28.05.2015 08:11

Надявам се това, че се обръщам на “ти” да не е проблем.
Ще напиша две неща:

ПО ПРИНЦИП /за читателите ти/ – “услужих за месец без лихва заради приятелските ми отношения с нея и сина й.” казваш ти.
Според мен е грозно да говориш така за Приятел.
Да не говорим, че е нелогично да го изнасяш този си проблем във виртуалното пространство.
Особено така представен.
И особено при обстоятелствата, които си описал.
Въпросната г-жа така може да те завърти – че не само да не ти върне парите, а да й броиш още едни м/у 3 и 6 хиляди.

ДЕ ФАКТО /вече лично за теб/ – 0882/475-196
Търси Жоро – това съм аз.
Ще се чуем, ще се видим, ще поговорим, ще посетим въпросната г-жа.
Естествено не те задължавам да ме потърсиш – ти си решаваш.

Поздрави!
ж

цитирай

  1. vmir – Здравей Брюнет с наковалня,
    28.05.2015 11:29

Здравей Брюнет с наковалня,

В друг случай забележката ти за приятелството щеше да има смисъл, но смятам, че с предложението за съдействие се набутваш в същия филм, в който попаднах аз самия с намерение да помогна. Как си представяш среща с тази жена, след като тя ми е забранила категорично да контактувам с нея по какъвто и да било начин, без един път да ме е потърсила да ми каже какво става с парите, които ми дължи над година и която смята, че когато й съобщавам за злочестините, които ми се изсипаха на главата с молба за каквато и да било сума, не е намерила за нужно да ми върне и лев дори?

Какво приятелство е това, когато ти казва, че връхлетелите те внезапно злочестини и търсенето на пари около тях са си твой проблем, а за парите си от нея ще трябва да изчакаш заради неустойки, които щедро ти обещава отново и отново и отново? Нима вярваш, че ако бях чул поне един път думата “извинявай” или бях срещнал поне малко коректност, щях да пиша за случая тук? И да ти кажа защо са тези обещания за допълнителни пари, които за уговорения месец сам й отказах – за да си мълча и да не пиша в блога си, защото преди да й кажа, че ще се обърна публично към нея в блога си, тя беше още по-провокативна, скандална и безочлива.

Нима ти изглеждам толкова тъп, да не съм й предлагал всякакви форми на споразумение, включително среща с приятели, каквато преди няма и седмица за пореден път тя категорично ми отказа? А такова предложение за нея е “тормоз”, заради който тя ми забранява да контактувам с нея по никакъв начин. Следователно, с предложението си за среща само й даваш реален аргумент да ме съди за тормоз, и нищо полезно не може да произтече от това.

Няма как да напиша тук всички подробности, но за да ти дам някаква отправна мярка все пак, ще ти кажа, че според мен Блондинка с чук е същински ангел небесен в сравнение със съществото, за което си мислиш, че случайно е изпаднало в беда и трябва да му се помогне. Не прави моята грешка, жените са различни, но една малка част от тях с временни ангелски уверения и имитации на безпомощност преследват дяволски намерения и крият адска амбиция и злоба.

Поздрави!
цитирай

  1. vmir – И още нещо:
    28.05.2015 12:46

Когато в името на приятелството човек се е опитал да направи добро някому, но се окаже, че само е дал сили на злото, за какво приятелство може да става дума изобщо?

цитирай

  1. bryunetsnakovalnia10 – Ха ха ха
    28.05.2015 13:36

ТИ НАПРАВИ ДЕНЯ МИ!
С какво ли?!
Ще го запазя в тайна!
Но ще се смея дълго на това ти изречение.
ха ха ха

И още някой ще се смее – вярвам.

А сега сериоз:
Вмир,
дано не разкривам тайна, но ми звънна и звучиш интелигентен и сериозен Мъж.
Ще се убедя на срещата ни.
Аз те имам за такъв.
Не разваляй впечатлението, моля.
Написал си такива глупости в коментара си към мен, че просто съм изумен.
ИЗВИНИ МЕ, НО АЗ СЪМ ТАКЪВ – ДИРЕКТЕН!
И не ме карай да ти говоря за това, кои са глупостите ти.
Ще ти го кажа когато се видим

Не обиждай Жената, дори и да си го е заслужила.
Остави този прерогатив на мен, моля!
За тормоз тя не може да те съди.
Може да те съди за клевета!
Чл. 146 до 148.
А мен не може да ме докосне въобще, повярвай.

Нещо повече: Въпросът ти ще бъде разрешен.
Гарантирам.

Ж

цитирай

  1. bryunetsnakovalnia10 – “И още нещо:”
    28.05.2015 13:51

Деактивирай го този постинг, Вмир.
Послушай ме, моля.
Каквото повика, то се обади.
От тук нататък с постинга можеш само да си го вкараш.

ж

ПС: Нали знаеш приказката:
Не е зор да ти вкарат чадър в задника.
Зорът е да го отворят.
Така и в твоят случай:
Не е проблем да се вземат парите от длъжницата ти.
Проблемът е за нея – какво ще й коства.

цитирай

  1. vmir – ДИРЕКТЕН ОТГОВОР – пишеш самонадеяно и несериозно.
    28.05.2015 16:48

Предполагам, имаш предвид, че тя ще направи следната сметка: “Абе, я да му върна парите на тоя балък, за да го опровергая и после да имам основание да го осъдя за клевета”. Че това изобщо не доказва, че тя е имала намерение да ми връща парите без “стимул” да изскопчи още пари от мен, напротив – доказва, че за нея измамата и изкопчването на пари е отработен похват.

И какъв е смисъла тогава? Да се мами всеки, който се е опитал да направи нещо добро ли? Че тя вече го начена този номер миналата година – каза, че предпочитала да ми върне парите с банков превод, за да не й ги искам после отново. И аз нямах нищо против дори тази идотщина, защото тогава ми трябваха пари за спешна операция на съпругата ми. Да не продължавам как човек способен на такива неща може да използва после документа с който ми е привел пари, нали се сещаш, че става история без край? Но тя не ми върна и лев.

Така въртим в омагьосан кръг.
Горе съм го написал, ще го повторя – ако няма възможност да ми се издължи сега или до месец, да ми даде надлежно заверен документ за задълженията си към мен, и ще сваля постинга не само тук, но и от другите места, където съм го постнал. Макар, че документ пари не връща, но поне няма да може повече да ме вкарва във филма, че защото веднъж съм й помогнал навреме, значи съм глупак, който може да бъде шантажиран или изнудван до безкрайност с голословни обещания за щедра отплата или заплахи, че ще плащам за помощта си. Достатъчно ми е, че го гледам в политиката това. Госпожата може от там да го е взела, защото е била заместник на партиен лидер.

цитирай

  1. bryunetsnakovalnia10 – ДИРЕКТНА КОНСТАТАЦИЯ: Ти не си добре!
    29.05.2015 07:33

/това е шега естествено, но…/
Вмире,
толкова си далеч от истината, приятелю, че наистина ме хвърляш в тъча.
И, ако пиша тук, а не на лични или да ти го кажа /а аз тогава ще ти кажа толкова други неща/ на срещата ни – то е, за да прочетат поне няколкото “доценти” и “професори”, които посещават блог.бг.

По първия ти пасаж: ОК! – Ще наблегна малко повече на нещо, което вече ти писах, че дано този път ти светне ламБата.
Ей това: “Може да те съди за клевета! Чл. 146 до 148.”
Го променям на: “Тя ВЕЧЕ може да те съди за клевета! Чл. 146 до 148.”
Мисли бре, човеко, мисли.
Казах ти го преди, а сега самият ти даваш /постфактум/ аргументите да ти го повторя.
Ето ти ги /аргументите/: “да ми даде надлежно заверен документ за задълженията си към мен, и ще сваля постинга не само тук, но и от другите места, където съм го постнал.”
И не говоря /дори когато в аванс ти го говорех/ за това да СВАЛИШ НЕ САМО ПОСТИНГА, А ВСИЧКО ОТ ВСЯКЪДЕ! Говоря за първата част от това ти изречение.

И продължавам без да цитирам нещо, което написа:
Тя НЯМА ДА ТИ ВЪРНЕ ДЪЛЖИМИТЕ, ЗА ДА… – Тя ще те осъди така, и освен тях /дължимите/ – ти ще й платиш и едни 4 хил. още. Защото обикновено съдиите са склонни и отсъждат средното от визираното в Закона.
Сега разбра ли или да го кажа директно, че дори тя да е най-захлупения юрист – да го разбере и тя и, ако не й е светнало вече и е такава, каквато я описваш – да те направи за смях пред самия тебе си?!

СВАЛИ ВСИЧКО ОТ ВСЯКЪДЕ БРЕ, МЪЖКИ!
Казах ти – парите ще ти ги върне!
Послушай ме – МОЛЯ!

ж

ПС: Прибрах се от нощна…
Имам малко работа, след това ще дремна 2-3 часа и ще ти звънна.
Ти дотогава /за N-ти път ти го казвам/ СВАЛИ МАТЕРИАЛИТЕ СИ ОТВСЯКЪДЕ!

цитирай

  1. vmir – Благодаря за съвета,
    29.05.2015 09:58

Ще махна постингите по случая отвсякъде, НО СЛЕД като госпожата или ми върне парите, или ми даде нотариално заверен документ със задълженията си към мен, включващи и неустойките, които ми обещава. Дотогава ще й предоставя възможността да ме съди за клевета, но да си помисли добре преди това, за да не остане изненадана както сега е изненадана, че най-накрая съм изпълнил обещанието си в случай на допълнителна лъжа и възпрепятстване на споразумяването ни да се обърна публично към нея.

На мен също никак не ми е приятно да държа тези постинги в нета след като не съм си пестил усилия и нерви, за да й помогна. Но няма да махна постингите, преди да ми е дала документа, защото нейното голословно “почакай още малко” ми е донесло единствено назиданията, поученията и заплахите й, и искам да знам колко дълго е нейното “малко”, щом месеци за нея е по-малко от “малко”, а реакцията й е толкова провокативна и безочлива, сякаш под “малко” се разбира поне години, или може би десетилетия.

цитирай

  1. vmir – И да те предупредя да знаеш:
    29.05.2015 12:04

“Ама защо ти е документ, нали разговаряш с мен? Аз съм коректен човек! Нито се каня да се крия, нито да напускам, нито да се преселвам, тук съм си и тук ще си остана!” – така учудено разговаря госпожата, и пресрочва първо седмица след седмица, после месец след месец, после тримесечия и накрая ако запиташ след поредния срок отговаря, че нямала никаква вина, защото не зависело от нея, следват назидания как можело да я питам, щом не зависело от нея и как можело така да злоупотребявам с добрината й и т.н., да не стигам до края, защото край няма, а само безкрайни чудения как може да я безспокоя…

Не се връзвай на подобен тон и уверения, защото досега няма случай да е изпълнила поет ангажимент поне пред мен, а владеенето на този маниер подсказва, че не само с мен разговаря по този начин.

цитирай

  1. vmir – Тази жена се оказва уникален шантаж. Ходих в службата й.
    03.06.2015 04:20

Сега ми заявява, да не я търся преди декември. И повтаря, че съм й упражнявал тормоз с писанията си – същото, с което ми остави единствената възможност да се обърна към нея публично, след като ми забрани да я безспокоя по мейла. А истината е, че от януари чак до юни не бях й писал нито по мейл, нито по какъвто и да било друг начин. А на мейла от януари ми отговаря, че съм изглеждал “кротък и сговорчив”, а мисленето ми било “паническо и хаотично”, в отговор на това, че я питах в мейла да не са я отвлекли и затворили някъде, че не ми отговаря и май ще се наложи да й отправя публично послание.

Потвърждава се което писах по-горе – че тази жена целенасочено увеличава сроковете на отлаганията си – първо с дни, след това седмици, месеци, тримесечия, сега ми каза шестмесечие. И това, че тя не иска да даде документ за вземане на парите доказва, че тя не е имала намерение да ги връща от самото начало. Горе писах, че съм й дал парите заради тогавашно приятелство и съседство, но спестих, че за това приятелство тя перфектно се постара да ме убеди, че среща същите проблеми като моите и гледа на тях точно като мен. И като събера в едно планомерното измъкване от задълженията с факта, че имаше вероятност да й стана клиент в службата и тя го знаеше от първия момент, започвам да проумявам защо точно от мен толкова фамилиарно, настоятелно, уверено и настъпателно искаше пари (добре, че не й дадох и другите, които искаше).

А по проблема, заради който е започнала “приятелската” й атака срещу мен трябва да взема решение, защото той не е лично мой, а засяга още доста хора, на които съм домоуправител. Май ще се наложи да отидем със заместник-домоуправителя и касиера на домсъвета при кметицата да й обясним, и без това и двамата знаят всичко още преди да й дам парите на домсъвета, които заради “приятелството” ми с нея, трябваше да погася лично.

цитирай

  1. bryunetsnakovalnia10 – @ 19: Вмире, АМА ТИ СЕРИОЗНО ЛИ?!
    03.06.2015 17:20

Наистина ли си написал този коментар /и то след срещата ни/ или аз нещо сънувам?!
Не може да е истина – явно сънувам.

цитирай

  1. vmir – Не разбирам защо си толкова учуден.
    03.06.2015 22:49

Нали ти казах, че имаме принципни различия. Освен това не познаваш човека и ситуацията, не знаеш, че тази жена е жив дявол, или поне се има за такава. Които са запознати със ситуацията ми казват, че тя просто си е поискала подкуп, като се е надявала, че ще й паднем в ръцете служебно. Мелодрамата на измъкването на парите също подкрепя тази версия. Театърът е бил пълен. Но тя е яхнала модерната политическа идеология, че с лъжа може да се постигне всичко. И е толкова примитивна и безотговорна, че не си дава сметка колко химерен е този начин за лично устройване, защото няма деяние без следи, а когато се съберат отвеждат до извършителя.

Не мога да кажа повече засега, затова не ме блъфирай и не ме провокирай, моля те.

цитирай

  1. blondinkas4uk09 – Вмир,
    06.06.2015 00:11

наистина много неприятно! Надявам се да имаш скоро някакво положително развитие по този случай.

цитирай

  1. vmir – 22. blondinkas4uk09, Благодаря!
    06.06.2015 06:53

Случая е и странен и поставя въпроса защо без сериозна причина един юрист предпочита пътя на острата и непреодолима конфронтация, от която път за връщане назад няма.

Никой от възможните отговори не е в нейна полза, а каква “полза” е да докаже, че аз съм изнудвач и терорист? Да залага юрист професията си на творението на собственото си въображение при наличието на безброй реални факти наоколо, меко казано, не е нормално не само за юрист.

Твърде малко хора биха се опитали да отрежат ръката на онзи, който е откликнал на призива им за помощ и им е подал ръка в тежък момент. Това го правят хората, при които нещата са фалшиви или измислени и това ги лишава от база за сравнение и собствена мярка за нещата.

цитирай

  1. bryunetsnakovalnia10 – Здравей, Вмир.
    06.06.2015 13:54

Говорихме и уточнихме повечето неща, но да изкажа мнението си по конкретния ти коментар.
/и повтарям, че го пиша тук, заради “професорите” и “доцентите” в блог.бг/
vmir написа:

Случая е и странен и поставя въпроса защо без сериозна причина един юрист предпочита пътя на острата и непреодолима конфронтация, от която път за връщане назад няма.

Той отговора ясен, но не мисля, че ти искаш да го чуеш.
vmir написа:

Никой от възможните отговори не е в нейна полза, а каква “полза” е да докаже, че аз съм изнудвач и терорист? Да залага юрист професията си на творението на собственото си въображение при наличието на безброй реални факти наоколо, меко казано, не е нормално не само за юрист.

Напротив. Отговорът е един с няколко негови лееки вариации.
Но 90% от тях са в нейна полза. Особено в светлината, че тези “безброй реални факти наоколо” са логични, но не релевантни.
vmir написа:

Твърде малко хора биха се опитали да отрежат ръката на онзи, който е откликнал на призива им за помощ и им е подал ръка в тежък момент. Това го правят хората, при които нещата са фалшиви или измислени и това ги лишава от база за сравнение и собствена мярка за нещата.

Отзад напред:
Напротив – именно те имат “собствена мярка”, която е друг въпроса дали е съпоставима с общоприетите.
Жената нито е фалшива – нито измислена. Просто те е хванала за балък. Без извинение – Истината боли, но това не означава, че трябва да се премълчава, защото става по-лошо.
И с това не съм съгласен – че малко хора биха опитали да отрежат ръката на помагащия. Защото хора много, но Човеци вече малко.
Освен това човек е егоист по природа и е естествена реакция на момента да защитава своите си интереси.
Е, въпросната няма интерес да ти връща парите.
И понеже не е “фалшива и измислена”, но е лъжлива и безотговорна, без чувство за Достойнство – затова се ръководи от този егоизъм.

И да поентя – аз не казвам, че съм прав и не налагам мнението си като меродавно. Просто го изказвам и то почива на факти.

ж

цитирай

  1. feq – Ако от това ще ти олекне,…
    06.06.2015 18:39

пий една студена вода, а на нея и сина й кажи: “Господ здраве да ви дава!”
(клетвите в този случай не са удачни…)
Фактите говорят, че добрите хора винаги страдат от добрините си, особено ако “външност уж красива, душевна грозота прикрива”.
За твое успокоение, не си единствен, който е измамен от използвачи – лъже приятели.
От години и аз чакам да ми върнат една солидна сума, която инфлацията тъй или иначе изяжда, но не би… Вече не се и надявам…
Живот и здраве, пари се печелят, НО доверие… руши се за минути…
Искам да ти напиша нещо позитивно за случая, но…
все пак – не позволявай този факт да обсебва мислите ти…

цитирай

  1. vmir – 24. bryunetsnakovalnia10, Благодаря,
    06.06.2015 18:57

Наистина оценявам мнението ти.

цитирай

  1. vmir – 25. feq, Привет, Феичке,
    06.06.2015 19:06

feq написа:

пий една студена вода, а на нея и сина й кажи: “Господ здраве да ви дава!”
(клетвите в този случай не са удачни…)
Фактите говорят, че добрите хора винаги страдат от добрините си, особено ако “външност уж красива, душевна грозота прикрива”.
За твое успокоение, не си единствен, който е измамен от използвачи – лъже приятели.
От години и аз чакам да ми върнат една солидна сума, която инфлацията тъй или иначе изяжда, но не би… Вече не се и надявам…
Живот и здраве, пари се печелят, НО доверие… руши се за минути…
Искам да ти напиша нещо позитивно за случая, но…
все пак – не позволявай този факт да обсебва мислите ти…

С теб винаги сме се разбирали с малко думи, а даже и без думи.
Напълно съм съгласен с теб, и мисля, че нямаш предвид да я прикривам, защото днес синът й вероятно е все още добър и честен младеж, но след подобен пример на майка си, нищо чудно да последва примерът й и в някакъв бъдещ момент да измами ако не моя син или твоята щерка, поне някой друг, или да намира балъци в такива като децата ни.

А има талант, защото на ръка е постигнал детайлност на картините си, каквато аз не мога да постигна в компютърния графичен дизайн. С негова техника, на която той няма желание да търси приложение. Защото е поставен в ролята на цигане, което дори не иска да ходи на училище, защото трябва да прави онова, което се налага от обстоятелствата и най-близкия пример. Нищо, че е завършил университет, защото хитрините на майка му го връщат в провинцията при баба му, където губи най-ценните си години за намиране на работа по специалността си и трупане на професионален опит.

Това е далеч по-важно отколкото дали някой щял да ме мисли за глупак или дребнав.

Поздрави!

May 27, 2015

ПОДКАНА КЪМ ГЛАВНАТА ЮРИСТКОНСУЛТКА НА СТОЛИЧНА ОБЩИНА

Filed under: Uncategorized — gyuro @ 1:32 pm

Необходимостта от тази публична подкана произтича от факта, че гл. юристконкулт на столична община Юлиана Борисова Табакова квалифицира опитите ми за контакт с нея като упражняване на тормоз и не желае никакви контакти помежду ни. В добавка към това, г-жа Табакова отказва да направи каквото и да било за изясняване на финансовите ни отношения, а всеки мой опит за разрешаване или поне за изясняване на ситуацията, тя приключва с “изчакай още малко” и устни обещания да ми изплати неустойки, но рязко отказва да документираме финансовите й задължения към мен или да се споразумеем пред свидетели.

Финансовите задължения на г-жа Табакова към мен датират отпреди над година, когато тя настоятелно ме замоли за едномесечен заем заради временно прекратяване изплащането на заплатата й, а синът й не можеше да си намери работа. Тогава тя изрично ме увери, че ще ми върне парите  на първа заплата до месец и ще добави към тях 100 лева за услугата, а аз й казах че няма нужда от 100-те лева и й услужих за месец без лихва заради приятелските ми отношения с нея и сина й. От тогава до момента тя неизбежно си намира здравословна причина и не ми е изплатила и лев нито от парите, с които съм й услужил, нито от обещаваните неустойки, въпреки десетките отлагания и най-категоричните й уверения, че ще ми се издължи в най-близко бъдеще. Фактически, броя на неизпълнените й обещания за издължаване е ограничен единствено и само от броя на контактите ми с нея, които неизбежно се свеждат единствено до “изчакай още малко” и обещания за нови неустойки, упорито отказвайки да даде поне гаранции за изпълняването им. Според мен тя е човек, в който няма и следа от навик или умение да изпълнява добросъвестно поети задължения или ангажименти.

Подканвам г-жа Табакова, ако отново не разполага с възможност да ми се издължи до един месец, да си уредим документално взаимоотношенията и ще оставя тази подкана публично достояние докато това не бъде постигнато между мен и нея. Защото няма как да приема, че ако мнението на обществеността за делата й не е от значение за нея, моето лично мнение за тях или за нея може да бъде каквато и да било гаранция за нейната коректност.

За да дам на г-жа Табакова възможност да се споразумеем публично, отварям временно блога си за нейните коментари, но моля блогърите, които се възхищават на всички онези, които са способни на всякакви лъжи, преструвки и измами за да измъкнат пари от някого, да не коментират в блога ми, защото ехидствата и злорадствата им няма да бъдат допускани в блога ми. Същото се отнася и до онези познати от блога, които поне за мен отдавна са доказали, че водещият им принцип е “Крадецът вика: “дръжте крадеца”” и непоколебимо го възприемат за връх на човешките способности и социални умения или ключ към постигането на индивидуални или колективни цели. Коментарите на такива ще трия без предупреждение или обяснение, за да не им давам възможност да манифестират тук наглостта, безочието и нелепите си претенции. Няма да допускам коментарите и на онези блогъри, които от липса на работа или от скука, са доказано готови да носят вода от 999 дерета, защото това отклонява вниманието от темата или служи на онези, за които вече споменах, а аз не желая  това. …

 

Коментари

  1. vencivaleri1951 – Съвет:
    24.05 20:18

Ако нямаш разпис/ писмено потвърдено задължение/ или свидетел, /а над определена сума единствено запис важи/ то сасвото и да ти говориме и пишеме е без никакво значение съгласно ГПК-и да образуват дело , ще го загубиш защото е твоята дума срещу нейната.

Мисля, че имаш известен шанс ако се обърнеш към кмета на Софийска община цащото за разлика от компанията към която принадлежи изглежда приличен човек. Поговори човешки с нея, обясни и , че са ти необходими тези пари и бъди сигурен, че успееш ли да я убедищ в правотата си госпожа юристконсула ще те търси под дърво и камък да ти се издължи. Бил съм свидетел не един път как административен шеф решава междуличностни напрежения /а и сам съм решавал/ за отрицателно време.
Истина е , че други времена бяха, но мисля че и в твоя случай може да сработи. Успех!

цитирай

  1. vmir – Благодаря.
    25.05 04:03

Мисля по въпроса. Вече втори път ми казват: “Всички в общината са като нея” и дори мен ме засягат такива обобщения, камо ли шефът на тези хора, подведени под общ знаменател с толкова некоректен човек.

цитирай

  1. vishnichka – Блог ли има тук, търсачката нищо не ми даде…
    25.05 11:53

Преди много години ме набутаха с доста марки. Такова интелигентно момиче, рисуваше, пееше и свиреше на китара, знаеше езици, учеше на няколко места, обаче такава история ми спретна, че аз не само бях напълно дискретна, ами сама предложих да дам още, а после се оказа, че така за година е преминала през всичките приятелки от нашата женска групичка… после се запиля из чужбините, все пак роднините й ни върнаха парите, след време и в лв, а покупателната им стойност беше доста спаднала … и човек като пострада така, спира да дава. Аз и не взимам заеми, дано не ми се налага и в бъдеще…
100 лева са от сумите, които се прежалват, а и едва ли имаш свидетели, в случая ми се струва, че отстояваш принципа.
Хубав ден!:)

цитирай

  1. vmir – 3. vishnichka,
    25.05 13:17

Парите, които й дадох не са 100 лева, а са доста повече. И аз като теб ги дадох замаян от изкуство. Услужих й най-вече заради сина й, защото той ми взе акъла с изумителната детайлност на картините, които сам рисува по негов оригинален метод и ми стана жал, че такъв талант гладува в момента, защото и двамата едновременно бяха останали без приходи, а тя твърдеше, че проблема е само докато си получи заплатата, за което има съдебно решение. (И – не съм се изживявал като меценат, защото нищо не разбирам от картини, но от гледна точка на графичния дизайн, той беше постигнал наистина впечатляваща детайлност.) Отначало даже я успокоявах да не се притеснява (не подозирах какви чудеса ме очакват) и не исках дори 100-те лева добавка към парите си, които тя ми обещаваше като месечна лихва за уговорения месец. Всъщност, сина й изчезна някъде по провинцията още след като й дадох парите. После започнах да питам за парите и това отприщи камара назидания и дори заплахи към мен и ме направи дотолкова лош, че тя ми каза, че предпочитала да ми върне парите с банков превод, за да си имала документ, за да не й ги искам след това пак. Разбира се, че не съм възразил против това, но тя явно само ме е провокирала, защото досега не е пожелала да ми приведе или върне дори лев – въпреки крайно извънредните злощастия, които ме връхлетяха впоследствие и крещящите нужди от пари, които не съм скрил от нея – фатална автомобилна катастрофа на баща ми, спешна операция на съпругата ми, тежко боледуване и преливане около 10 банки кръв на майка ми и това не е всичко, но реакцията на тази жена беше толкова неописуемо ненормална, че направо не е за разправяне…

Приятен ден и на теб!

p.s. Извинявай, че говоря за тези 100 лева, които са много по-малко от онези, които съм й дал, но как да ги подмина, след като тя очевидно смята, че повтарянето на такива обещания, които не съм искал, й дават “правото” да си отлага задълженията и обещанията до безкрайност?

цитирай

  1. vishnichka – Да, извини ме, вчера съм се заблудила, понеже тях ги споменаваш,
    25.05 18:28

наистина са те сполетели големи неприятности и имаш моите съболезнования, съчувствия! Понякога бедите се струпват като торнадо върху главата на човек, че му иде да се предаде. Вярвам обаче, че ти точно ще намериш силите да се справиш с всичко, а дано те споходи и късмет да си върнеш и парите! Пожелавам ти го…

цитирай

  1. vmir – Благодаря,
    26.05 08:02

познаваме се от доста години и би трябвало да знаеш, че не се предавам лесно. С този постинг едва ли ще си върна парите, но реших важен проблем и това се вижда от факта, че госпожата не смее да потвърди обещанията си публично, което доказва, че не е имала намерение да ми връща нищо. А това е важно, защото тя се опита да ми измъкне и много повече пари, които ако имах възможност, можеше също да й осигуря тогава. Как се нарича такова нещо на юридически език съм й казвал, а и тя би трябвало да знае, защото е юрист.

Премахвам модерацията, за да се чувства напълно свободна да коментира (предупредил съм я, че ще я подканя публично да потвърди обещанията си), но троловете и феновете на измами ще трия, макар и не веднага.

Хубав ден!

цитирай

  1. slavimirgenchev1953 – Отказът й е вид
    26.05 08:23

самопризнание. В противен случай би се обънала към органите и би те обвинила в оказване на тормоз. Гузна е. Добре е, че поставяш въпроса публично. Стискам ти палци. Но не разбирам как така е останала без средства и откога е на тази позиция.

цитирай

  1. vmir – 7. slavimirgenchev1953, Благодаря!
    26.05 09:17

slavimirgenchev1953 написа:

самопризнание. В противен случай би се обънала към органите и би те обвинила в оказване на тормоз. Гузна е. Добре е, че поставяш въпроса публично. Стискам ти палци. Но не разбирам как така е останала без средства и откога е на тази позиция.

Подробности за личните й дела не знам достатъчно много, а и не е разумно да говоря засега. Живеем в един жилищен комплекс. Ходил съм в тях точно три пъти в качеството на майстор – един път да поправя готварска печка, втория – душ и третия – автоматична пералня. И трите пъти съм показал и обяснил всичко на сина й, за да може в бъдеще да се справи сам без чужда помощ. За парите настойчиво твърдеше, че са само краткосрочен проблем, веднъж ме викаше на шопинг-терапия да си купувала дрешки, но аз отказах и я вкарах в магазин за дрехи втора употреба и й казах, че първо трябва да си оправи положението и после да си позволява глезотии. Дни след като й дадох парите забелязах, че тя ме провокира за скандал и прекратих офлайн контактите си с нея, а тя онлайн без всякакъв повод (не беше изтекъл едномесечния срок на заема) ми заяви, че няма да ме завлече. Извинявай, ще се въздържа от останалите подробности.
цитирай

  1. vmir – 7. slavimirgenchev1953,
    26.05 14:49

Пак извинявай, основателно питаш, но понеже съм се убедил, че тази жена е изключително повратлива във версиите си, предпочитам тя сама да даде обясненията за положението си, защото моите обяснения няма как да й харесат. Ако не го направи сама, аз ще го направя в отделен постинг, защото последните “забрани”, които тя ми наложи последния петък са не само връх на безочието и адски грозна версия за мотивите ми, но и напълно измамна версия, че съм й дал парите, заради домогвания до нея. Какви ти домогвания, буквално на следващия ден след като й дадох парите, на случаен медицински преглед ми откриха прогресивно увреждане на очния нерв с перспектива пълна загуба на зрението и ме вкараха по спешност в болница, след което ми се наложиха скъпи изследвания, които претупах заради глупостта си да й дам парите си и останах с отложено лечение, което не съм подновил и до момента въпреки влошаването на зрението си. Независимо от това, изчаках търпеливо да изтече срока на уговорката ни, изчаках търпеливо и повече, а мародерката почна да се гаври с мен под претекст, че нямала вина за зрението ми. После дойдоха проблемите с опрерацията на съпругата ми, катастрофата на баща ми, кръвопреливанията на майка ми, абитуриентство и кандидатстудентстване на сина ми, предстоят семестриални такси и прочие, а идиотката в петък ми “забранява да стъпвам в дома й”, и “забравя”, че там не съм стъпвал, нито съм имал желание да стъпвам още отпреди да й дам парите…

Това е съвсем кратко казано, а подробностите около всичко това могат да служат като учебно помагало по наглост и гадост на всички, които се бият в гърдите колко печени мошеници са в увъртанията, измятанията и всички немислими за нормален човек мурафети по набеждаване на другите, за да заметат измамата си като изкарат виновен онзи, които е проявил добронамереност, толерантност, търпение и съпричастност. Опита се дори да ме плаши, че родителите й били ченгета. Ако знаех каква е кушелиада, нямаше да си направя труда да я заплюя даже, камо ли да й дам пари.

January 22, 2013

ДПС – ИЗВЪН ЗАКОНА!

Filed under: Uncategorized — gyuro @ 6:53 am

С демонстрациите на специални привилегии и недосегаемост от закона, ДПС е генератор на практики за непрекъснато нарушаване на закона, а действията и изявленията на прокуратурата показват, че  ДПС активистите отдавна са над закона, и държавата служи на демонстрациите на всемогъщество и недосегаемост на хора, способни пред очите на цял свят да превърнат закона от средство за защита на права и свободи, в средство за репресия и потисничество на всеки опит за ефективен граждански протест.

Недопустимо е, че прокуратурата се обвърза с обещание за търсене на по-тежко обвинение за Октай Енимехмедов, заради недоказуемата заплаха над живота на Доган и заради интелигентния начин за изразяване на гражданска позиция! Недопустимо е точно прокуратурата да угажда на хора, поставящи се пред всички над закона! Обществения интерес няма как да бъде удовлетворен с поставяне на закона в услуга на хора, държащи като заложник самия граждански мир.

Общественият интерес може да бъде защитен с адекватни мерки за поставяне на закона НАД всякакви местни феодали и бейове, които зад паравана на приказки за права и свободи, тероризират държавата и налагат техни правила, подиграващи се непрекъснато със законите, важащи за всички останали хора.

Първата стъпка от защитата на обществения интерес е връщане към Конституцията на Република България, забраняваща партии на етническа основа. Ако това не се направи, и държавата продължава да гарантира на ДПС недосегаемост от закона, авантюризма на ДПС актива НЕМИНУЕМО ще стигне до момента, в който провокация ще бъде извършена от етнически българин и самото повтаряне на всичко заявено тези дни от ДПС, ще потопи България в кръв.

Поставянето на ДПС извън закона без предизвикване на ексцесии може да стане с решителни, точни и адекватни мерки. Необходимо е Главната Прокуратура да инициира молба за съдействие до главните Прокуратури и съответните институции на всички държави – членки на ЕС и нечленуващата, но имаща отношение към стабилността в региона Турция. Едновременно с това, трябва да отправи молба до ДПС да се саморазпусне поради недопустимо разминаване на програмните й изявления с практиките, които реално утвърждава пред очите на всички. Да се извърши безпристрастно и национално отговорно допитване до партиите за ролята на ДПС в политическия живот на България и да се очертаят онези действия на ДПС, с които активът около Доган в качеството си на политически “балансьор” е преобръщал политическия и обществен живот у нас, както това се случи за първи път през периода 1992 – 1997 година, когато след “депесарските шутове” по правителството на СДС, вълна от неконтролируема улична и стопанска престъпност заля България и доведе икономиката до истински колапс.

ДЕМОКРАЦИЯТА В ОПАСНОСТ??? ВИЕ СТЕ ОПАСНОСТТА ЗА ДЕМОКРАЦИЯАТА!!!

Filed under: Uncategorized — gyuro @ 6:52 am

Равенството пред закона у нас е само празно обещание. Обещание на онези, които не биха го допуснали за нищо на света. Казусът с “покушението” върху Доган илюстрира това отлично. От една страна, веществените доказателства по казуса показват, че живота на Доган не е бил реално застрашен, а от друга страна имаме жесток побой над младежа, дал вид, че иска да убие Доган. Дотук – нищо нередно, случват се подобни куриози.

Не е куриоз обаче, а направо безобразие факта, че властта подхожда селективно към закононарушенията. От една страна, прокуратурата заявява, че ще търси за нападателя по-сериозно обвинение от хулиганство, а от друга страна, освобождава хулиганите, пребили нападателя. Въпреки, че нападнатият скоро след нападението лъщеше пред очите на всички като лауреат, а нападателят пак пред очите на всички беше окървавен и унижаван.

Нищо чудно да се закаканижат утежняващи вината цитати за висока степен на обществена опасност на “деянието” при което нападнатият не е докоснат с пръст, а нападателят вероятно има нанесени поне средни телесни увреждания. Какво, ако не ликвидация на държавата преследва законът, ако един ще наказва въпреки липсата на фактологически доказателства за насилие от негова страна, а ще освободи насилниците му въпреки изобилието от доказателства за насилие спрямо него?

Какво прави единия от двама равни пред закона по-равен от другия? Ето това е въпросът, който от десетилетия не спира да витае у нас.  А отговорът е много прост – неравенството, което никога не си е тръгвало от нас. Заради което “за кокошка няма прошка, а за кон – няма закон”.

Закони обаче има. И всеки знае, че ако пребие или осакати престъпник, нападнал посред нощ детето му в къщи, ще лежи в затвора, защото законът забранява насилието по каквато и да било причина. Ако ли пък престъпникът е циганин, жална му майка! Прелюбопитното за отбелязване в случая е, че основен стожер на законът, отнемащ правото на емоция, притеснение, страх, объркване, грешка и самозащита на обикновения ограбван и тероризиран от циганските банди гражданин е именно ДПС. Същото ДПС, което смята за свое естествено право да нарушава пред очите на всички същият закон, който поставя всички граждани на България на колене пред престъпниците, решили вероломно да се възползват от моментното спокойствие на стопаните.

Следователно, ДПС защитава не етнос или човешки права и свободи, а “правото” на престъпници да тероризират и ограбват когото намерят за добре. Да им нарушава правата и свободите, както в случая с Октай Енимехмедов, преиначавайки истерично гражданския му протест и преставяйки го като посегателство срещу всички етнически българи с турско самосъзнание. Следователно, защитата над престъпниците, промъкнали се изненадващо в чуждите домове не е нищо друго, освен нагла демонстрация на възможности за гавра с хората и способност за превръщане на закона в оръжие срещу тях.

От горното става ясно, че “правата и свободите”, които ДПС защитава, не са на обикновените граждани, а на престъпниците, които от десетилетия тероризират обикновените граждани. Ясно е, че мисленето в ДПС не зачита дори законите, които налага на останалите, с очевидната цел да отслаби възможностите им за самозащита. Ясно е, че целта, която следва ръководството на ДПС, е да направи гражданите възможно най-уязвими за престъпни посегателства над тях от всеки мащаб и калибър, улесняващи престъпните намерения над тях.

Ако ръководството на ДПС имаше и най-малката грижа за обикновените граждани, щеше само да настоява за освобождаване на нападателя, (както направи Берлускони, с нападателя, който му счупи носа със статуетка), вместо да продължава да клевети България пред света, че у нас демокрацията била застрашена, защото младеж симулирал нападение без дори да докосне лидера им.

Най-лошото от всичко е, че ръководството на ДПС има поведение и отношение на престъпен клан, който е поставил под свой контрол гражданския мир  и поставя ултимативно знак за равенство между мира и собствената си недосегаемост от закона. Такава постановка е в пряко нарушение на основните човешки права и свободи, защото никой няма право да държи отношенията и чувствата между хората като залог за гарантиране на собствените си изгоди. Токова престъпно монополизиране на междуетническите отношения ги прави неподлежащи на обществен контрол и развитие, както и уязвими за котерийни интереси в непредвидими посоки и размери.

ВРЕМЕ Е ЗА РЕАЛНА ПОЛИТИКА

Filed under: Uncategorized — gyuro @ 6:51 am

Крайно време беше да се случи театъра с “покушението” срещу Доган пред камерите на много телевизии и гарантирани милиарди зрители от цял свят. Почти 2 десетилетия, противно на всякакви рационални и емоционарни съображения, демократични мнозинства и нагласи, за ужас на огромната част от българите, Доган игра ролята на гуру на българската политика.  Ясно беше, че успешно изиграната наскоро роля на хидроинженер пред българския съд е твърде тясна за артистичния му размах и необуздано въображение, въпреки съвсем нелошия хонорар от милион и половина.

Спектакъла се състоя, гастролира и пожъна небивал успех по световните медии, внесе настроение и надежда в обезкуражения български народ. Макар и в епичната роля на похитен общественик, изпълнението на Доган беше засенчено от новоизгрялата звезда на българския театрално-политическе небосклон Октай Енимехмедов. Талантливият петокурсник от университета, подготвящ хидроинженери, съумя убедително да изскочи извън рамките на  отредената му поддържаща роля и от второстепенна, безапелационно да я превърне в главна. Вероятно факта, че хидроинженер за няколко живота не би могъл да заработи едногодишния хорнорар за “хидроинженерските” услуги на Доган, е спомогнал за талантливата изява и молбата за прошка на Октай до майка му, че нямало да завърши университета.

Своеволието на дебютанта обаче хвърли в смъртен смут и ужас сценаристи и режисьори на политическия спектакъл у нас, и поразени от дръзкото посегателство върху главната роля на своя довереник, отправиха отчаяни апели към Европа и света за помощ. Какви са били замислите на техния спектакъл не знаем, но мисля, че това си е лично тяхна грижа и не трябва да ни занимават с нея, както ние не ги занимаваме прекалено с нашите лични грижи.

Доган съвсем не е единственият играч на политическата сцена, представящ актьорски превъплъщения за национална политика. През 1999 – 2000, когато изглеждаше непоклатимо впечатлението, че България за първи път от близо 20 години се е сдобила с правителство, способно да й осигури стремителен икономически възход, залинелият българският политически театър изживя своя ренесанс.

Началото беше дадено с изявлението на един непопулярен политик, който заяви, че “корупцията е превърната в държавна политика”. Макар лишено от какъвто и да било рационален смисъл, повтарянето на това клеветническо по дефиниция театрално изявление, с необходимият апломб направи от невзрачният лидер на БСП Георги Първанов ярка политическа фигура.

Някой ще възрази, че това нямаше как да стане без предварителното подгряване на публиката от пошли, но щедро финансирани шоумени, медии и проблясващи с тяхна помощ национални менторски “надполитически” кръгове, гръмко парадиращи да бъдат единствено загрижените за бъднините на България.

Това обаче не променя факта, че използватнето като мантра на театралната реплика за превръщането на корупцията в политика, придаде необходимият целенасочен имидж на безличният, противоречив и хаотичен лидер на БСП Първанов и го направи държавен глава. Това нямаше как да се случи без трогателната единодушна партийна подкрепа, но тъй като пресният спомен от политиката на БСП все още не позволяваше тя да заеме централното място в българската политика, се наложи включването на нови герои.

Първо се появи едно момиченце с големи невинни очи и надпис върху предизвикателно издутата си тениска: “Срам ни е от вас”. В пряка връзка с въпроса за основателността на срама върху атрактивните дамски атрибути на момиченцето с големите очи, дългоочокваният български цар се завърна от изгнание, приемайки новаторското в световен мащаб превъплъщение на цар в премиер с държавен глава комунист. Царя направи срамежливото момиченце с големите очи министър, но то се оказа толкова безсрамно и алчно, че се наложи не само спешно, но и панически да го крият от очите на обществеността.

Царят-премиер, привлечен от надписа върху атрактивните момински прелести на срамежливото момиченце с големите очи, което в качеството си на министър се оказа откровено безсрамно и алчно, трябваше да оправдае гласуваното му доверие и върнатите гори, поради което дипломатично си замълча за заблудата, в която го въвлече изявлението върху прекрасните гърди на срамежливото момиченце с големите очи, което в качеството си на негов министър се оказа откровено безсрамно и алчно.

За да прикрие пагубното си преувличане по чисто театралната постановка с надписа върху гърдите на момиченцето с големите очи, царят-премиер продължи да мълчи дипломатично и когато безличният някога Първанов, в качеството си на държавен глава се възползва от премиерстването на царя, за да повтаря, че преди царското правителство, корупцията е била превърната в държавна политика. Царската солидарност с мантрата за “копупцията превърната в политика”, затвърди имиджа на Първанов като титан на българската политическо-театрална сцена и му донесе втори президентски мандат.

Царят и партията му изпаднаха от политиката заради царската разсеяност пред утвърждаването на Първановата мантра, че “корупцията е превърната в държавна политика”. Все още ужасеният от тази мантра избирател помисли, че щом царят-премиер чинно мълчи пред Първанов, значи държавният глава адресира твърденията си и за неговото правителство, а царят е приел корупцията за нещо нормално.

С мълчанието си царят затри собствената си партия и поднесе на тепсия огомната част от избирателите си на БСП, превръщайки я през 2005 г. в парламентарна сила №1. БСП частично му върна жеста, като за утеха на феновете му включи в правителствения състав и 1-2 члена на извънпарламентарната вече царска партия. Вторият мандат на Първанов и мандата на тройната коалиция, макар и невероятно силно благоприятствани от политическата и икономическата конюнктура в Европа, разкри пред голяма част от избирателите пълната бутафорност Първановия апломб за “корупцията, превърната в държавна политика”, а изборите след това бяха спечелени от ГЕРБ.

В политическата борба от 2009 насам, политическия театър е напрегнал всички свои ресурси в неистово усилие за оцеляване. Приписването на резултатите от собствените дела, например засилващата си поляризацията между  бедни и богати с плоския данък, въведен от тройната коалиция, се приписва на настоящите политики с неотразимо актьорско присъствие в публичното пространство. Унищожителното въздействие на това запленяващо актьорско майсторство върху обществения и стопански живот може да се обясни само с това, че актьорите не разбират за какво говорят.

Очевидно е обаче, че и голямата част от феновете на тези актьори също не разбират онова, което бурно аплодират. Съвместимостта между плосък данък и честване на партизани е ретрограден, но ярък пример за това неразбиране. По-модерен пример е комбинацията от плосък данък с непоносимост към пазара. Множество подобни абсурдни комбинации само илюстрира отчаяната борба на театралните дейци за оцеляване на политическата сцена, където са избрали да се подвизават.

Показателен е факта, че в последните президентски избори, БСП бяха заложили на популярността на професионален актьор. След загубата на изборите, отчетоха като грешка, че не кандидатираха актьора за президент, а само за негов заместник. Това, че човекът е полуграмотен, за никого от БСП и фенове не представлява реален проблем. Обратното,  предварително са се постарали предостатъчно, за да изкарат опонентите си не по-малко неграмотни, сякаш няма по-нормално нещо от това борбата за власт да се води между неграмотни. В неграмотността си, обещаха на електората управление по доказаната формула за гражданска война: “Президентство срещу правителство”, а оглупелия им електорат се тръшкаше от мъка, че популярността на актьора се оказа недостатъчна да осигури победа на кръвожадната формула.

Пълното отчуждаване от реалната политика и подмяната й с театрални постановки доведе до това, че в политическото си бездарие, само преди месеци, лидерът на БСП се опита да повтори тактиката на Първанов за домогване до властта. Дори изявлението, което Станишев се опита да превърне в знаме за сплотяване на БСП, беше удивително близко копие на Първановото: “Корупцията е издигната в ранг на държавна политика”, което Станишев промени на “Насилието е издигнато в ранг на държавна политика”.

Изявлението му обаче отекна като глас в пустиня. След като повтори изявлението си и в отговор на опита получи само саркастични подигравки за неуместното плагиатство, известно време изглеждаше, че Станишев се е отказал да плаши публиката с насилие от страна на управляващите.

Изчака няколко месеца, след което го чухме сам да плаши управляващите с насилствено завземане на властта. Какво се криело зад тази заплаха, стана ясно от “покушението” срещу Доган. Веднага след покушението видяхме как Първанов, Станишев и ДПС в един глас измъкнаха от гардероба предупреждението на скелетите в него: “Демокрацията е в опасност!!!”. Това, по тяхната логика, очевидно оправдава АБСОЛЮТНО всичко от тяхна страна.
Явно вече е време политическия театър да бъде заменен от реална политика.

СВОБОДА ЗА ОКТАЙ ЕНИМЕХМЕДОВ!

Filed under: Uncategorized — gyuro @ 6:50 am

Да не допускаме артиста Октай Енимехмедов, да влиза в затвора заради таланта си!

СМЕХОВИЗАЦИЯ И ДЕМОНИЗАЦИЯ

Filed under: Uncategorized — gyuro @ 6:48 am

Добре, че Доган спретна веселия театър с покушението, за да видим как разбират опасностите за демокрацията и сигурността на страната ни ключовите политически фигури от близкото ни минало.

 

Първанов: “Внимателно следя социалните мрежи и можете да прочетете такива неща, които могат да тласнат всеки младеж, особено такъв с криминални прояви, към подобно действие“. Първанов е категоричен, че нападението срещу лидера на ДПС е удар срещу демокрацията.

 

Горния коментар не може да не ми напомни неизбежната ехидна усмивцица, с която Първанов в качеството си на лидер на БСП повтаряше абсурдното, но втрещяващо всеки слушател твърдение, че: “Корупцията е превърната в държавна политика”. Познамам хора, които си отидоха от живота втрещени от ужаса на това изявление.

 

Станишев: „Демонизацията има своите последици. Това не е дребно хулиганство, това е покушение към сигурността на страната”.

 

Е, щом и двамата лидери на БСП са толкова наясно със заплахите за демокрацията и сигурността на страната, как да не се присетя за демонизацията на СДС и симпатизантите му, за демоницацията на ключовите фигури в СДС и неуморното им набеждаване във фашизъм?

ОПРЯЛ ПИСТОЛЕТ В ЧЕЛОТО НА ДОГАН

Filed under: Uncategorized — gyuro @ 6:46 am
обаче в последния момент осъзнал, че не е хубаво да се стреля по хората.
Тези е трябвало да станат актьори.

Смех!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Лелей, положението било още по-епично, отколкото си помислих – на 30-тата минута от четенето, 60-годишният Доган обезвредил двойно по-едрият от него 25 годишен въоръжен “нападател”. Онези с черните колани по карате ряпа да ядат. Не мога да разбера само защо трябваше да си прекъсва речта. Без съмнение, такъв супермен спокойно можеше да се справи с всяко нападение и без да прекъсва четенето. Даже след доклада можеше да продължи с призивите за единство срещу омразата и любов към ДПС супермените.

ДАЙТЕ МИ ВЛАСТТА И ЩЕ ВИ ПОЗЛАТЯ! (5)

Filed under: Uncategorized — gyuro @ 6:43 am

Другарки и другари,

С вдъхновената от другаря Р.Овч. и новооткрита от мен революционна формула за бизнес планиране и  просперитет, в предишния си постинг ви разкрих ПРАВИЛНИЯТ ПРИНЦИП, благодарение на който, отсега нататък ще можем да увеличаваме печалбата колкото ни е необходимо, за да бъдем доволни и щастливи от живота.

Някой не без основание може да ми възрази, че ПРАВИЛНИЯТ ПРИНЦИП е всъщност нещо, което се знае от всяко хлапе. Точно така е. Знае се така, както и, че да обещаваш благосъстояние от инвестиция с 15 годишен срок на откупуване е все едно да твърдиш, че охлювът е най-бързото животно на планетата. Или, че да продаваш в чужбина наполовина на електроенергията за домашни нужди у нас наполовина на цената, на която я продаваш на населението, не било като да продаваш на болната си майка двойно по скъпо от ценните в магазина. Тези неща също ги знае всяко хлапе, но възрастните ги подминават с безразличие, сякаш не се отнасат до децата им. И не само това, ами се кълнат, че като гласуват за запазването им, били уж гласували за премахването им.

Затова сега се налага да ви докажа, че охлювът не е най-бързото животно на планетата. Защото всички бързаме, а искаме охлюв за водач. Защото охлюва обещава да ни отведе най-бързо до лелеяното благоденствие.

Нямам съмнение, че вече сте наясно колко стремително бързо се увеличава печалбата във времето, с намалявяне срокът за откупуване на инвестицията. Но печалбата зависи от продажбите, а не от това какво искаме да продадем – атомно ядро или карфици. Ако изработваме карфиците ръчно една по една, няма как да доживеем продажби и печалба, с които да изплатим дори само шмиргела за подострянето им, ако някой не ни храни през това време. Но така печелехме при социализма, докато изгубихме представа кои кого храни, а ни останаха само сенилните спомени за големи печалби, каквито никога не сме имали. Ето защо, сега ще посмятаме със съвсем измислен пример за илюстрация на ПРАВИЛНИЯ ПРИНЦИП:

Вземаме кредит 6000 лева и с него си купуваме машина за производство на цветни карфици (6000 лв.) и я пускаме да работи. Има кой да купува всичките произведени карфици по 1ст. бройката, а машината произвежда по 2.05  милиона карфици, = 20500 лева продажби годишно. Разходите са: заплата – 7750 лв; сурови материали – 1500 лв, ел. енергия – 1500 лева; амортизация – 1000 лева; маркетинг и реклама 1000 лева; лихва – 500 лева; наем, транспорт, складови и др. разходи – 3500 лева, всичко – 16750 лева общо разходи.

От продажбите за първата година приспадаме разходите:

20500 – 16750 = 3750 лева, плащаме си данъци 20% и ни остава чиста печалба 3000 лева, които слагаме в банката. След още една година работа, по същия начин печелим още 3000 лева, събираме ги с печалбата от първата година и купуваме втора машина, удвоявайки капитала си. По същия начин, след изтичане на четвъртата година машините, респ. капиталът отново се удвояват, след шестата година капиталът отново се удвоява и т.н., и т.н. докато имаме пазар пред себе си, а натрупаният над първоначалния капитал е от първото удвояване нататък.

Изчисляваме по вдъхновената от другаря Р.Овч. и новооткрита от мен революционна формула за бизнес планиране и  просперитет, откъдето 6000*(23 – 2) = 36000 лева чиста (капитализирана, реинвестирана) печалба, но това е само за първите 6 години. Продължавайки по същия начин нататък по примера на другаря Р.Овч., да сравним печалбите след 60-тата година според неговата сметка за АЕЦ “Белене” и печалбата за нашия пример:

14 300 000 000*(24 – 2) = 200 000 000 000 лева печалба от АЕЦ “Белене”

6000*(230 – 2) = 6 442 450 932 000 лева печалба от скромните карфички

(напомням, че степенния показател е отношение на целия период към периода на откупуване на инвестицията)

Хмммммм, 6 442 450 932 000/200 000 000 000 = 32 пъти
По една и съща методика, за 60 години карфичките обещават да дадат 32 пъти по-голяма печалба от АЕЦ “Белене”… А стартираха със заем от 6000 лева вместо 14 300 000 000…

Това обаче другаря Р.Овч. няма как да не го го знае, защото методиката е аналогична на неговата. Защо ли в такъв случай ни се кълне в много по-неизгодния вариант?

(продължава)

Older Posts »

Create a free website or blog at WordPress.com.